Aktualności

Ważna informacja dotycząca zmiany godzin pracy:

Ze względu na coraz większą ilość klientów kontaktujących się z nami drogą elektroniczną i ze względu na optymalizację wykorzystania czasu pracy przez naszych pracowników oraz nadal trwający okres zakażeń epidemiologicznych i chorób zmieniamy godziny czasu pracy w lokalizacji Piasek. Szczegółowe godziny otwarcia biura znajdziecie Państwo w zakładce: KONTAKT.

W razie przybycia do biura w Piasku z pilną sprawą w godzinach, w których biuro jest zamknięte, prosimy o połączenie się telefoniczne z naszym biurem w Tychach:  telefony 32 227 6918 lub 32 327 15 84 lub o kontakt zdalny z Agentem ubezpieczeniowym: telefon 602 65 38 33.

Polisę możemy wystawić zdalnie i przesłać  Państwu na maila lub w pilnej sprawie dostarczyć do domu w godzinach popołudniowo-wieczornych. Prosimy przygotować sobie hasło do ustalenia dla obsługi zdalnej i przekazać go naszemu pracownikowi inną drogą niż mailem.

Mamy nadzieję, że wprowadzona zmiana organizacyjna nie spowoduje komplikacji w zakresie Państwa współpracy z nami.

Ważna informacja dla klientów:

Szanowni Państwo!

Okres pandemii stanowi problem dla wszystkich firm w związku z brakami kadrowymi (izolacja, kwarantanna, opieka nad dzieckiem, samoistna decyzja pracownika wynikająca z Jego odpowiedzialności bez nakazu wyższej instancji).

Polityka naszej firmy zabezpiecza nie tylko pracowników, ale i klientów – nie pozwalamy pracownikom pracować w biurach nawet przy lekkim przeziębieniu. Objawy obecnych wersji COVID-19 często wyglądają jak zwykłe przeziębienie. W trosce o Państwa zdrowie może się zdarzyć, że biuro jest zamknięte ale nasza firma zwarta i gotowa, aby nadal Państwa obsłużyć zdalnie.

W razie zamkniętych drzwi w biurze w Tychach prosimy o połączenie się telefoniczne z naszym biurem w Piasku:  telefon 574 740 530 lub o kontakt zdalny z naszym pracownikiem pracującym z domu:   telefon 575 880 370 lub 602 65 38 33.

W razie zamkniętych drzwi w biurze w Piasku prosimy o połączenie się telefoniczne z naszym biurem w Tychach:  telefony 32 227 6918 lub 32 327 15 84 lub o kontakt zdalny z naszym pracownikiem pracującym z domu:   telefon 575 880 370.

Polisę możemy wystawić zdalnie i przesłać  Państwu na maila lub w pilnej sprawie dostarczyć do domu w godzinach popołudniowo-wieczornych. Prosimy przygotować sobie hasło do ustalenia dla obsługi zdalnej i przekazać go naszemu pracownikowi inną drogą niż mailem.

Przepraszamy za ewentualne utrudnienia, mamy nadzieję, że nie będą się zbyt często zdarzać!

Zespół ASA Consulting

Wiadomości styczeń 2022

Długo nie było tu wpisów, pandemia raczej nie miała na to wpływu, bo ubezpieczać się nadal musimy, szczególnie w zakresie ubezpieczeń obowiązkowych. Brak wpisów, to raczej brak czasu, więcej obowiązków, mniej dostępności pracowników. Powoli wracamy do normalności biznesowej, zapraszamy do współpracy i do bezpiecznego odwiedzania naszych biur!

Nadal mamy różnego typu restrykcje i dlatego trudno przewidzieć co się będzie dalej działo. Z tego powodu informujemy, że wprowadziliśmy procedury awaryjne na okres pandemii i nie tylko.
Zawsze może się zdarzyć brak pracownika, szczególnie w obecnej sytuacji rynkowej. Powyżej informacja ważna dla naszych klientów – prosimy się zapoznać co zrobić w sytuacji, gdyby zdarzyło się zamknięte Państwu zastać zamknięte biuro.

Wiadomości kwiecień 2020

Nasza firma spełnia wymagania sanitarne COVID-19. Posiadamy w tym zakresie własną politykę i procedury. ZAPRASZAMY DO NAS, ale w obowiązującym w Polsce reżimie sanitarnym. Nasi pracownicy służą pomocą, do dyspozycji środki odkażające ręce przeznaczone dla klientów i ekrany oddzielające pracowników od klientów.

Wiadomości luty 2020

Likwidujemy nasze biuro podróży. Nadal prowadzimy stronę
wakacjeaustria.pl i SYSTEM REZERWACJI wyjazdów do Austrii.
NADAL ZAPRASZAMY NA NARTY DO AUSTRII!

Wiadomości maj 2019

Dostaliśmy certyfikat ośrodka doradczo – szkoleniowego MSUES.
Od teraz nasze usługi są firmowane przez nasz wewnętrzny ośrodek szkoleniowy.

Wiadomości luty 2019

Skończyliśmy remont naszych biur w Tychach. Był to uciążliwy czas nie tylko dla nas, ale i dla naszych klientów. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia wszystkie osoby, które nas w tym czasie odwiedzały. Robiliśmy to, aby zagwarantować Państwu lepsze warunki obsługi.

Nasza działalność uniemożliwia zamknięcie firmy na czas remontu – musimy być do Państwa dyspozycji na stałe.

ZAPRASZAMY DO NOWEGO BIURA!

Wiadomości lipiec 2018

28 lipiec 2018r. od dwóch miesięcy mamy już RODO!
Nasi klienci powoli się przyzwyczajają do tego, że prosimy ich o zapoznanie się z nowym obowiązkiem informacyjnym, wynikającym z wymagań RODO. To jest początek , niedługo wejdzie IDD i wtedy zanim Państwo otrzymacie ofertę, trzeba będzie posłuchać znacznie większej ilości informacji – czekamy na ostateczne przepisy. Przypominamy, że w zakresie RODO zawsze możecie Państwo przeczytać o swoich prawach tutaj:https://asa.tychy.pl/spelnienie-obowiazku-informacyjnego/

Wiadomości sierpień 2017

14-08-2017r. – poszukujemy pracowników
W związku z rozwojem firmy poszukujemy pracowników biurowych oraz pracowników posiadających uprawnienia agenta ubezpieczeniowego do pracy etatowej lub agencyjnej w naszych biurach.

Co zapewniamy:
1. wieloletnią pewność pracy dla osoby kompetentnej (kompetencje można nabyć u nas),
2. zdobycie nowego zawodu lub nowych uprawnień, ważnych na całe życie
3. dobrze wyposażone biura
4. pomoc w pracy przez właścicieli i innych doświadczonych pracowników (na bieżąco)
5. ciągły rozwój
6. możliwość wpływu pracownika na swoje wynagrodzenie

Minimalne wymagania:
1. wykształcenie średnie
2. biegła obsługa podstawowych funkcji komputera (załączyć, wyłączyć, wydrukować, zrobić scan, znaleźć w Internecie,
napisać pismo, zrobić tabelkę, policzyć w Excel-u)
3. znajomość programów WORD i Excel
4. biegła umiejętność obsługi Facebooka
5. komunikatywność i uczciwość (obsługa klienta w biurze)
6. dyspozycyjność
7. gotowość do wyjazdów jednodniowych na szkolenia na terenie woj. śląskiego
8. praca etatowa w godzinach 8.00-16.00 lub ruchomo do +1 godzina, zależnie od dnia, ale wtedy rozpoczynanie pracy
później (8 godzin dziennie), agencyjna wg uznania pracownika lub w ww. godzinach w biurze
9. główne miejsce pracy: Piasek koło Pszczyny lub Tychy
10. tylko pełny etat lub agencyjnie (do wyboru)
11. dodatkowym atutem, ale nie jest to wymaganie, będzie doświadczenie ubezpieczeniowe lub w pośrednictwie finansowym

Chętnie przyjmiemy studentów, stażystów lub osoby po szkole średniej czy osoby bezrobotne w celu nauki, dokształcenia się i zdobycia zawodu, korzystając z funduszy PUP, o ile takie będą dostępne w momencie zgłoszenia się kandydata.

Osoby zainteresowane proszone są o pozostawienie CV oraz listu motywacyjnego w jednym z naszych biur, tj.
Piasek,Katowicka 6 lub Tychy,Budowlanych 41 lub przesłanie dokumentów pocztą. List motywacyjny prosimy napisać pismem odręcznym na max. 5 zdań. Prosimy o nie przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną. Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Przeanalizowanie dostarczonych do nas dokumentów będzie stanowiło pierwszy etap rekrutacji. Drugim etapem rekrutacji będzie rozmowa z wybranymi osobami.

Klauzula ochrony danych osobowych na dokumencie CV (prosimy o jej przepisanie i podpisanie, w razie braku klauzuli, CV nie zostanie przeanalizowane i będziemy zmuszeni go zniszczyć):

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV dla celów rekrutacji ogłoszonej na stronie www.asa.tychy.pl w dniu 14-08-2017r. Przyjmuję do wiadomości, że administratorem moich danych osobowych jest Słodczyk Andrzej ASA Consulting Tychy, Budowlanych 41 i mam prawo do ich przeglądania, poprawiania, uzupełniania oraz żądania usunięcia. Przyjmuję do wiadomości, że moje CV zostanie usunięte w sposób trwały w momencie zakończenia celu przetwarzania tj. zakończenia rekrutacji jak również zawsze w przypadku, gdy okaże się, że nie spełniam wymagań rekrutacyjnych w pierwszym lub w drugim etapie.
Podstawa prawna: Dz.U.2016 poz. 922.”

Wiadomości marzec 2017r.

Dziękujemy wszystkim osobom, które nam zaufały i ubezpieczyły się w nowej Multiagencji Ubezpieczeniowej w Piasku.
Na przestrzeni 5 miesięcy pracy naszego nowego oddziału nikt z Państwa nie przyszedł do nas po godzinie 16.00. Natomiast w godzinach porannych odwiedza nas duża ilość osób. Z tego powodu, wychodząc w kierunku Państwa oczekiwań, zmieniamy godziny pracy biura w poniedziałki i przesuwamy nasze godziny pracy o jedną godzinę wcześniej.Czynne jest w poniedziałki od godz. 9.00 do godz. 16.30. Zawsze jednak można zostawić informację w biurze w Piasku lub zadzwonić do biura w Tychach i umówić się na spotkanie w godzinach popołudniowo-wieczornych.
ZAPRASZAMY!

Wiadomości syczeń 2017r.20 lat OIPH fot.Michał Janusiński182

Na uroczystej Gali OIPH w Tychach firma otrzymała medal 20-lecia OIPH.

Wiadomość październik 2016r.

Rozpoczęliśmy publikację porad ubezpieczeniowych na naszych Facebook-owych stronach obu oddziałów. Zapraszamy do zapoznania się z poradami i do czytania stałego cyklu porad ubezpieczeniowych na Facebook-u

Wiadomość wrzesień 2016r.

Od września 2016 r. ruszyliśmy ze sprzedażą ubezpieczeń w Piasku koło Pszczyny. Serdecznie zapraszamy do naszego nowego biura: Piasek, Katowicka 6.

piasek-ofertaOd 3 października 2016r. do wyczerpania zapasów Towarzystwa Ubezpieczeniowe przekazały dla osób, które się ubezpieczą różne gadżety reklamowe. Ale my zapraszamy nie po gadżety, tylko po najlepszą ofertę ubezpieczeniową. Do wyboru dla Państwa mamy oferty ponad 20 różnych Towarzystw Ubezpieczeniowych. Są to zarówno Towarzystwa majątkowe, jak i na życie!

wnetrze_piasek